Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Arcanum | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Adamczyk adresŁódź/Aleksandrów Łodzki zarejestrowany07.03.2006 @22:45:17 ostatnio na stronie10.04.2017 @20:26:38

podobno monochromatyczny...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3277678
digarty62 komentarze634 posty na forum0

komputer / sprzęt
Zenit 11 i wena

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~five    22.05.2008 @22:33:15
no to zycze powodzenia w owocnych pracach
~ThyDisease    16.05.2008 @09:26:00
faktycznie bardzo dawno ;] dzieki za ocene, w wolnym czasie poszperam cos u Ciebie, bo mam spore zaleglosci w ocenianiu obserwowanych ;/
~deggial    15.05.2008 @09:22:47
pozdrawiam
~Arcanum    15.05.2008 @00:24:40
~spysztof    15.05.2008 @00:22:49
spoko.... zapraszam do mnie
~deggial    15.05.2008 @00:10:47
lubie kobiecy biust i tyle a co niemoge ocenic pracy mam prawo do swojej ocenki i juz dobrej nocy.
~cocomad    14.05.2008 @22:06:01
Uważaj, bo Jacques wejdzie na Twoje konto i zaniży Ci jakiś digart. U mnie tak zrobił.
_______
spoko kefir.
~ziyadruh    14.05.2008 @11:00:38
dzięki
_______
zapraszam do mnie
Teardrop on the fire..fearless on my breath..
~Primitive    14.05.2008 @10:50:19
paskudny masz ten avatar :P
_______
filozof nieskończonej teorii ojesta
~ElFcoNieJestSam    08.05.2008 @22:57:20
próbowałam. pusto było dziękuję za komentarz ;]
_______
Carpe Diem
^AMELLIA    08.05.2008 @22:21:06
a ja tak kocham napisy:D
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~Arcanum    09.04.2008 @18:38:37
jesli ta ostrosc by tam byla to i moj komentarz by sie nie pojawil
~elyas    09.04.2008 @18:36:55
Spokojnie, ja nie z tych, którzy wrzucają żeby potem się niezdrowo podniecać "rewelacjami". Zdjęcie to jest wrzucone z ciekawości na reakcję. Zauważ, że przepalenie tak jak napisałem oddaje poranek a ostrość na kroplach rosy miała to jeszcze podkreślić. Ale faktycznie skoro idea zdjęcia nie broni się sama to nie jest ono dobre. Dziękuję za komentarz.
~elyas    09.04.2008 @18:23:31
Twoja fotograficzna wiedza powinna dostrzec wczesne, poranne światło ostre z natury
~Ehidna    09.04.2008 @14:06:28
fajne profilowe:> wrau:>
~michalkumke    11.08.2007 @01:29:31
oszzz Tyyy a czemu nie ??:P
~Scholastyka    09.08.2007 @01:07:19
no ba!!
są rzeczy,których pokazać nie mogę...nie mam pozwolenia...
pozdrawiam
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~Scholastyka    09.08.2007 @01:03:56
dokładnie ale można z nimi walczyć
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~Scholastyka    09.08.2007 @01:02:13
hehehe
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~sstykss    07.08.2007 @23:27:35
dziekuje
_______
"w życiu piękne są tylko chwile"
~thinkabout    04.08.2007 @22:27:36
och i ach dziekuje pozdrawiam i w ogole
~awoorm    31.07.2007 @23:24:32
robilem wszystko zeby przepalen bylo jak najmniej, niestety nie bylo opcji zeby nie bylo ich wcale. dzieki za info
~awoorm    31.07.2007 @23:13:26
jakie niedopatrzenie masz na mysli??
*dobryizly    22.07.2007 @19:20:56
widze ze lubisz disturbed
respekt
ale pierwsza plyta jest fajniejsza
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~malutka123453    18.06.2007 @06:44:25
dzięki
_______
zapraszam do siebie
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt