Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Arcanum | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Adamczyk adresŁódź/Aleksandrów Łodzki zarejestrowany07.03.2006 @22:45:17 ostatnio na stronie10.04.2017 @20:26:38

podobno monochromatyczny...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3277678
digarty62 komentarze633 posty na forum0

komputer / sprzęt
Zenit 11 i wena

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~caffellora    17.02.2011 @14:52:16
Bywasz jeszcze w Lodzi ?
~nakako    06.04.2010 @02:12:52
Niestety, to Malborskie PKP
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ocenę ^^'
_______
blaaaaa!!!! Zwieeeeeszaaaaachhhhh!!!!! :grzeczny: :melodyjka:
Słoiczek, a w nim śliweczki, sesese .
-gregory29    03.04.2010 @00:01:22
no karwa właśnie jak się myłem olśnienia dostałem to perspektywa właśnie mi się podobaaa , za dużo pracy w LM
-gregory29    02.04.2010 @23:48:55
najlepszy jest krzywy kadr i beton a dla mnie to i księżniczka może być
-gregory29    02.04.2010 @23:43:07
żaba
~TheScientist    06.02.2010 @14:08:33
heh, będę pamiętać dziękuję!
~TheScientist    04.02.2010 @22:04:37
a ja strasznie dziękuję za dobrą radę!
Bez tego przecież by się nie udało
~TheScientist    04.02.2010 @16:46:34
Wywołałam ilforda... I rzeczywiście jest po prostu cudowny!
~Denmark    26.10.2009 @23:01:45
dzięki Panie. przejrzałem kilka Twoich fot, ale oceną zajmę się później. dobry jesteś. narka.
~Maartynaaa7    03.09.2009 @21:45:38
dzięki to zdjęcie jest robione przez takie drzwi które miały takie jakby metalowe "wywijasy", nie wiem jak to opisać.
+rajkrajkrajkkk    23.07.2009 @20:50:39
bardzo dziekuje.
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~nightbutterfly    23.07.2009 @19:59:28
jeszcze Mont Blanc został :D
~nakako    20.07.2009 @09:01:14
Cóż... Jako że sobie mnie podglądasz, to ja zrobię to samo
_______
blaaaaa!!!! Zwieeeeeszaaaaachhhhh!!!!! :grzeczny: :melodyjka:
Słoiczek, a w nim śliweczki, sesese .
~MarkisaDeLioncourt    14.07.2009 @09:03:50
oo widzisz o takie "komcie" już lubię podziękować za rady ;D
_______
-To wódka?- słabym głosem zapytała Małgorzata. -Na litość boską, królowo czy ośmieliłbym się nalać damie wódki ?To czysty spirytus. "
~MarkisaDeLioncourt    13.07.2009 @19:49:49
hehe miałam pytać się o rady co do prawidłowej kompozycji "która leży i kwiczy" ale widzę że Twoja galeria poza paroma niezłymi zdjęciami tez szału nie robi...no ale skoro się porwałeś na krytykę bardzo chętnie wysłucham bardziej rozbudowanej rady ) aa i nie wisi tylko poniekąd subtelnie sie opiera hahahaha pozdroawiam
_______
-To wódka?- słabym głosem zapytała Małgorzata. -Na litość boską, królowo czy ośmieliłbym się nalać damie wódki ?To czysty spirytus. "
~Antinua    13.07.2009 @19:06:32
Wzajemnie ;]
~Antinua    13.07.2009 @16:32:01
Mi jedynie chodzi o to, ze tak krytycznie oceniasz cudza galerie, majac barachło w swojej. Tyle.
~Antinua    13.07.2009 @16:07:08
No coz, kazdy ma swoje zdanie. Badz co badz nie powinno sie oceniac zdjec pod takim katem, ze duzo osob robi zdjecia makro kwiatom. Mimo tego, ze jest duzo podobych zdjec, kazde jest inne i w inny sposob pokazuje jakis ciekawy aspekt tych rzeczy. Rownie dobrze moglabym powiedziec to, co Ty o Twoich zdjeciach. Makro sruby przy szynach kolejowych? Oklepane i nudne. Portety? Ilez mozna tego samego wrzucac? I wszystko czarno-biale, to jest nudne.
~Zzibi53    12.07.2009 @23:39:16
Dzieki za krytykę, gdzie pobierałeś nauki mistrzu? Pozdrawiam.
~CoTuRobie    12.07.2009 @14:22:58
Dzięki za rade
_______
Fotografia to skomplikowana konstrukcja...
~rtek    12.07.2009 @09:16:22
dzieki ;p
~alicjawkrainieczarow    11.07.2009 @23:55:52
dziękuję.
~TheScientist    11.07.2009 @22:56:27
dziękuję
~TheScientist    11.07.2009 @21:30:37
zawsze lepiej spytać w takim razie dodaję
~TheScientist    11.07.2009 @21:20:05
racja, już mi się podoba.
mogę dodać do obserwowanych?
1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt